Bejelentkezés emailben vagy telefonon 

Miben segítek, és hogyan
díjmentesen?




Sokan rámírnak, kérnek ezt, azt, nem veszik figyelembe, hogy nekem az időmnek, energiámnak értéke van. Ezt vagy tudomásul veszik, vagy nem.

Ingyen semmi nincs, díjmentesség van, és az is csak bizonyos helyzetekre vonatkozik.
 

A hozzám intézett kérdésekre akkor válaszolok, ha a választ meg tudom adni maximum 5 percen belül, nem köti le tovább  az időm és az energiámat.


Amivel már minimum 10 percet kellene foglalkoznom, az még további 10 percet igényel, az már meghaladja a díjmentességet. 

Több okból is:

-mert akkor jönnek a következő és következő kérdések.

- 30 perces konzultációt is tartok


Facebookon vagy más közösségi platformokon a hozzám intézett kérdésekre ahogy tudok válaszolok, kivéve:


-ha valaki elemzést kér, hogy miért történik vele ez vagy az, mit tegyen, mikor lesz ..... (bármi is), vagy azt kéri, hogy nézzek rá saját maga által kirakott kártyára, hogy mit jelent.

Ha üzenetben kapok megkeresést, ahol nem kell kártyákat használnom, arra válaszolok, de nem megyek bele üzengetésekbe. Kérem ezt mindenki tartsa tiszteletben. Az üzenetváltások már konzultáció kereteibe férnek bele. 


Ha mégis úgy gondolom, hogy díjmentesen ránézek valamire,  mert éppen azt érzem, hogy most az belefér az időmbe és az energiámba, akkor türelmet kérek, nem nézem meg gyorsabban, ha valaki háromszor is rámír.
Telefonos megkeresés alatt is előfordul, hogy dijmentesen segítek, ezt adott szituáció és én döntöm el.
 

Tehát összefoglalva: a díjmentességbe ultrarövid, 5-8 perces telefonos konzultáció, vagy olyan kérdés fér bele, amihez nem kell kártyát elővenni, és egy kérdés, egy válasz. Minden egyébnek díja van.